2013. április 18., csütörtök

Prologue×

Sziasztok! Megint jött az ihlet,úgyhogy egy újabb(a harmadik) blogomba kezdtem bele,remélem ez már elnyeri a tetszéseteket! :)) :D

Prológus,avagy a bevezető rész×

-Harry állj!-kiáltottam kétségbeesetten,mikor ledöntött a kanapéra,és vadul csókolni kezdett.
-Harry hagyj békén!-idegességemben hangomat feljebb emeltem,így nem csoda,hogy Harry kiakadt,és egy szörnyű hibát követett el,amit soha nem fogok neki megbocsájtani…Akármennyire is álomba illő volt a kapcsolatunk 1 évvel ezelőtt,most annyira megromlott,egyre úgy érzem,hogy soha nem lesz régi Harry…Most éreztem először a tenyerét az arcomnak csapódni olyan erővel,hogy a földön találtam magam...Még pár másodpercig láttam Harry egyre elhalványuló alakját,de ezután már a földön feküdtem eszméletlenül...

Köszönöm,hogy elolvastad a rövid,ámbár-szerintem-tartalmas bevezetőt!:) Hope you like it,és kommentelsz,és feliratkozol!:) Ne feledd,3 komi után jön az első rész!:)
Sunshine.*
 

2 megjegyzés:

  1. Hűűű :DDDD Elég beteges de ROHADTUL TETSZIK *--------* Hamar 1. részt :$$$

    VálaszTörlés
  2. egy kicsit beteges,szval olyan,mint én :DD örülök,hogy elnyerte a tetszésed,nemsokára fenrt lesz az 1. :))

    VálaszTörlés